"den va brun med röda fenor"

Helgen har vart bra!

I fredags jobbade på A sen gick jag på tonår en liten stund när jag kom hem. Längesen jag va där, riktigt trevligt!

I lördags så jobbade jag på Ica sen åkte vi till kyrkogården och gick där en stund och tände ljus på Algots grav sen åkte vi till Jkpg för det årliga pysslet och julmat :) Mycket trevligt!!!

Och igår så jobbade jag på Ica igen, åt och gick till Johan för en undersökning. Har problem att sitta för tillfället..:P Klumpiga jag. AJ o bläää!


Idag har vart en mycket bra dag på jobbet! Det har gått fort och det har vart förhållandevis roligt! :)


Nu ska jag strax sova måste bara se färdigt det spännande slutet på Korsriddarna :P


Min favorit just nu!

http://www.youtube.com/watch?v=YRYhPEZvG9k

Väldigt väldigt bra om du frågar mig


Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0