Lycka*

Hade en bra dag igår! Skulle ju vart ledig men har jobbade 8-15.30. men de va trevligt, massa folk å kul!

Sen va de fort hem å äta å byta om och sen vidare mot Forserum och ungdomsmöte. Det va bra och allt gick bra tycker jag :) träffade massa trevligt folk som jag inte träffat på ett tag. Typ Fredrik å Abbe :) trevligt trevligt!

Kul att du läser min otroligt "djupa" blogg Fredrik  ;D

Kom hem vid typ 1-2 någon gång igår och satt lite med datorn i sängen, vaknade av att den va kvar där :P va ganska helslut igår.. haha ;P


Har hittat min Bon Jovi cd. Lycka*

Dom är så otroligt bra! Skulle verkligen vilja gå på en konsert med dom någon gång i mitt liv!


http://www.youtube.com/watch?v=gbZtxPByhuY&feature=related
inte bästa kvalliten men låten e fin fin


Kommentarer
Postat av: fredd

nöjet helt på min sida. Nattens höjdpunkt ju att läsa Hildas blogg:)

2008-11-12 @ 07:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0