Skolan

Börjat skolan igen nu efter 4 veckor på jobbet. Känns helt okej faktist.. skolarbete är ju aldrig kul dock är det desto roligare att träffa alla människor!

I måndags vart jag inte i skolan.. känner mig inte helt frisk än och tyvärr har det blivit sämre och det tar på mina krafter.

Men igår var jag i skolan i alla fall :) det vart en väldigt kort och bra dag! Sen tog jag med mig Adam till h&m där jag shoppade mig en kjol, sen gick vi och fikade på Johans i varnlig ordning (kvalitetstid som vi kallar det :P) Han hade som varnligt mycket kul att berätta. En väldigt spännande sak om vad han ska hitta på imorgon :o väntar med spänning på att få höra hur det gått! Sen vart det kören och sen hem och äta.. gott att äta kan jag säga.. så kom min kära familj på att det måste va så att min stortå ligger i koma för den kan inte sova konstant i 5 dagar.. eller?! Så jag får nog ta och kolla upp det snart.

Idag har också vart en bra dag! Morgonen vart inte bra.. jobbig tågresa och sen 3 timmar samhäll. Sen vart det mat och sen hantverkslektion och pepparkaksglass :)

Efter skolan åkte jag och Charlie ner till stan där det blev inte inhandling igen.. men jag har ju ett slutmål med mina inhandlanden (julkonserten) :P Hittade ett par, enligt mig, jätte fina vinterkängor. Nöjd nöjd.. sen blev det fika idag igen, massa ältande och sen åkte jag till Gerd. Hon gör mig glad!

Pratade med Sarah sen med :D kulkulkul!!!  Spännande det också ;)


Men nu ska jag sova, somnar snart över datorn tror jag.. prov imorgon ;/


//Bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0