Vår sista dans

Idag har det hänt  "mycket" på jobbet.. eller inte :P har inte vart mycket kunder utan vi har mest städat, fikat, ätit och pratat massa. Gunnevi tror att hon vet varför jag sover så dåligt.. haha. Hon är rolig hon :) och Johanna har gett mig en "lektion" i kärlek :P. Dom är härliga och totalt galna ;)
Har äntligen innhandlat min efterlängtade jacka! Blev även en kläning.. har inte shoppat på länge faktist känner mig nöjd. Har tittat på Idol ikväll också. Tycker faktist dom är riktigt bra..
 
Fick, som du kanske läst, bönesvar igår. Helt underbart!
Det är såhär att min m fick veta för någon månad sedan att hon har en hjärntumör (en väldigt stor). Hjärntumören gör att hon inte har någon känsel i halva ansiktet och hon har dålig balans. Läkarna sa att operationen skulle göra att hon blir helt döv på ena örat och få ännu dåligare balans(och hon får imprinsip lära sig gå på nytt) Efter sjukhusbesök och väntan så fick hon en operationstid i Linköping. Operationen gjordes i måndags och tog 13 timmar. I tisdags så vart hon helt borta hela dagen, onsdags så var hon vaken i 1 minut sen va hon borta igen. det ända hon sa va "det är fruktansvärt. Detta önskar jag inte äns min värsta friende" och hon hade fruktansvära smärtor i magen. MEN igår när A kom upp till Linköping så kommer m gånde emot honom i gåstol! Snacka om bönesvar! Det vände så fort.. hon hade vart uppe och gått med jämna mellanrum hela dagen
Gud är god och han hör bön!

Livet är roligt och lärorikt men också jobbigt och svårt ibland. Men du är aldrig ensam! Tänk på det

det är erkligen en bergodalbana. Ena stunden så känns allt toppen och sen bara på några sekunder så kan det vända och kännas svart.

avslutar detta faktist långa inlägg med en liten text som jag själv verkligen känner igen mig i

Jag försöker att strida mot känslan
Men den är rädd och den spelar ett spel nu
Jag får för mig att jag kan va kvar men vet inte hur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0