Konsum

Det är hemskt va fort tiden går när man har roligt!

Trivs så fruktansvärt på "nya" jobbet :) kan inte bli bättre! Det är mycket skratt och skoj varje dag som det alltid är varje fredag annars.. men nu blir det nästan varje dag i 3 ½ vecka framöver. Lycka!

Idag på lunchen skulle jag gå och köpa kondenserad mjölk.. Gick till Ica men dom hade ingen! Blev förskräckt när jag insåg att jag va tvungen att gå till Konsum istället ;P men dit gick jag och dom hade.. tack o lov! Ica är bäst men idag va konsum bättre ;) haha


Har gjort mormor väldigt glad idag med :) känns bra!


Känner mig väldigt stolt över mig själv idag med även om jag fortfarande är väldigt orolig. Har tagit mod till mig och gjort något jag inte vågat tidigare. Känns bra för nu ordnar det sig nog med allt :)


Och Sarah DU är bra! Tack för att jag fick komma till dig! Super mysigt. God mat som alltid, tack! Och han hör inte av sig så han är nog lite suris :p ganska töntigt kan jag tycka!   


Nu ska jag äta. Gott gott gott!

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0