Kråka

Nu var det några dagar sen jag skrev..

Det har liksom rullat på med allt. Har sjukt mkt i skolan men jag orkar inte att göra det.. men SKA ta tag i det snart.

Jag låter som en kråka, typ lika mkt idag som igår om inte mer, men annars mår jag jätte bra :) känns kalas bra!


Igår hämtade mamma mig så jag kom hem lite tidigare.. kändes ganska välbehövligt. Kommer hem tidigast halv 8 varje dag annars..

Lillan och jag var ensamma hemma igår så vi lagade lite mat, gott vart de! Hög musik som vanligt och jag gjorde ett desperat försök att sjunga med Whitney Houston i "I have nothing" vilket inte lät så vackert :P haha.

Somnade tidigt igår.. va så trött. Har dock inte sovit speciellt bra men de är ju en annan sak :P


Krya på dig Sarah! Tänker på dig!


/H


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå Kråkan! ;9 Jag mår bättre nu! hallelujah..på det. Men din hesa stämma var inte bra, men du är duktig som vilar den! haha Vilka lååånga dagar du har denna veckan! ucsh. Nu har jag postat Josefgrejen. :) Och svar JAAA, Du är mer än välkommen nästa vecka! Massa kramar och drick mycket te nu ;)

2008-10-21 @ 16:40:19
URL: http://sarahwendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0