Helgen

Gårdagen va helt otroligt ärlig :)  Matilda är bra!! Michan och jag hade köpt ett album och satt in bilder på kören och henne.. tror hon blev rätt glad ;) haha

Sen sov jag hos Jossan det va kul  :D


Idag har vi sjungit med kören.. det är så underbart så starkt!

Efter mötet så fikade vi och sen förflyttade vi oss ut till några soffor där vi satt ganska länge och pratade, hade det trevligt och va allmänt sociala. Adam och jag "bråkade" som David kallade det.. haha. Men vi diskuterade bara lite om filmer och bilkörning ;)


David lånade min kamera och det blev ett antal härliga kort.. haha

Helt klart min favorit av dom han tog ;)



http://www.youtube.com/watch?v=4r-AFs4k8-U&feature=related


Ta hand om dig

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0