Lycka!

Så va det lördag igen.. Denna helgen har verkligen inte hänt något speciellt men den har vart super mysig hittills i alla fall :)

Igår va de praktiken som gällde.. de va riktigt riktigt roligt! Fick göra en brudbukett i all hast och så fick jag lära mig massa "band" teknik  

Skulle lunchat med mL igår.. men kom lite ivägen så de blev inte det så jag blev medbjuden på middag på Eksjöhofgård av Jenny och Lynett istället. Riktigt trevligt och gott va det!

Kom hem och gjorde inte så mkt mer än att gå ut och fota en sväng och sen bara mysa lite som sagt.

Idag har jag jobbat.. det va trevligt att va tillbaka faktiskt :P  Sen gick jag och lillan till mormor och fikade en sväng  Jätte mysigt! Har inte träffat henne på 2-3 veckor.

Va nere och rev lite tapeter också.. gott att bli av med dom :P

Imorgon blir det Jossan och Charlie, det blir det även måndag, tisdag :D 


Lycka!

http://www.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg


Ta hand om dig!

/H


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är tillbaka med ditt bloggande min vän, vad glad jag blir !!! <3 underbart!! ses snart kram kram Sarah

2008-09-22 @ 22:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0