Min och Sarahs dag

Jag måste bara skriva av mig lite.. Dagen igår va blandad till tusen! Vet knappt vad jag ska säga om den. Praktiken va kul.. jag och Jennie va ute och åkte, i Stockaryd, hos henne och lite i Sävsjö. Hon är kul!

Sen kom Sarah lagom tills jag slutade och då gick vi till Melins och fikade. Bytte om där :P kul hade vi.. sen började vi dra oss upp mot Allianskyrkan men Sarah va inte riktigt nöjd så...* Tack Ljungapark.. haha. Sarah du är en bästing och jag är stadigare på klacken än du ;) :*

Det var mkt om och men innan Sarah överhuvudtaget fick med mig igår. Men hon lyckades tillslut och där va vi. Mkt folk och stor fest Gud är god! Mötet va kanon bra eller mötena skulle man kanske säga men jag missade halva sista för jag kände ändå att jag ville hem.

Allt är så konstigt, känns så fel och dumt. Känner mig helt tom och kall.. det gör så ont. Vet inte vad.


Nu blir det snart Jkpg och de blir nog bra det


Bara lyssna

http://www.youtube.com/watch?v=H4d0bg2kLkc&feature=related


/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0