onsdag

Idag har vart en konstig dag kan man säga..

Tåget till skolan idag va bland det värsta på länge!! Och förta samhällslektionen ska vi inte prata om heller.. sen gav jag upp.. klarade bara inte mer. Sen har jag vart hemma och tagit det lugnt.. ända dumma va att jag hade klipp tid idag som inte gick ändra för då hade jag inte fått någon tid innan bröllopet .. men det gick bra. Sen har jag bara legat i soffan hela dagen typ.. va ute en sväng när jag kom hem precis för mamma trodde att det vore bra för mig och de va det.. vädret va underbart så jag tog med mig Diesel och kameran och gick en liten sväng.

Men nu orkar jag inte hålla mig vaken länge till.. en nypa frisk luft till innan jag somnar sen får vi se vad som händer imorgon.


Fy va bra han är..

http://www.youtube.com/watch?v=YWkI4zQDzY8


Ta hand om dig

/H


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du. fin blogg! håller med helt, han är riktigt bra. o den låten ska man spela på min begravning.. ;)

/gustav

2008-09-25 @ 21:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0