sova sova sova

Kan ju börja med att säga att jag inte har sovit mkt alls inatt! Hände mkt konstigt igår.. Ringde Sarah ganska så sent med.. behövde prata med henne, pratade, grät lite och pratade ännu mer, tack för att du lyssnar. Du är grym!

Sen kunde jag som sagt inte sova.. somnade kanske vid 2 och sen upp igen vid 6. Lagom trött drog jag mig sen till Sanna för att åka med Alex till skolan, gött med lite sovmorgon i alla fall :P Både Alex och jag va hyfsat hel slut så de va väldigt tyst i bilen vilket är väldigt ovanligt!

Väl i skolan hände det inte allt för mkt.. vi gör typ inget vättigt på måndagar, igentligen är dom helt värdelösa kan jag tycka.

Charlie och jag flummade en hel del i alla fall ;P gjorde om engelska låtar till svenska... haha. Spännande texter kan man säga att det blir ;D

Fick även veta idag att jag har väldigt stort engelska prov på torsdag, känns mindre bra!

Skoldagen slutade med matte och även där fick jag veta att jag har prov fast på måndag.. det är ILLA jag är sämst på matte :/

Sen bar det av ner mot stan och Adam. Vi hade kvalitetstid idag ;) haha Fikade på Johans och planerade Adams liv i huset, kan nog bli bra så småningom :P. Vi pratade om det mesta som vanligt, alltid lika gött att prata med honom. Sen skulle han på kör och jag hem..

Tåget hem måste gått i räsefart idag.. va framme redan tjugo i och brukar vara framme vid tio i typ.. så jag fick vänta på mitt tåg men det kom inte. Det var försenat, så jag fick vänta i 40 minuter i Nässjö totalt idag.. väldigt surt! Under denna tid så ringde massa folk till mig, men kunde inte prata pga. dåligt batteri på mobilen, så typiskt att alla ringer just den dagen jag inte har bra batteri. Så fick meddela dem att jag skulle ringa upp senare..

Men sen väl hemma, precis innanför dörren, så ropade min syster att min hund ville ut.. och de tackar jag inte nej till i detta härliga väder så jag gick en sväng, ganska lån runda.

När jag kom hem så ringde jag upp först Jimmie och pratade lite.. ganska seriöst.. vi diskuterade inte lugnt kan jag säga.. lite små "tjafs" blev det nästan tillslut :s :p men vi avslutade samtalet som vänner i alla fall ;) och ska fortsätta prata en annan dag :p

Sen ringde jag upp Sarah också.. underbara människa! Men idag mådde hon inte riktigt bra, det gör ont i hjärtat.


Känner mig så förvirrad just nu!
Är så less på mina öron också, det blir bara värre och värre. Vet inte vad jag ska göra!


Grym låt

http://www.youtube.com/watch?v=RmGpwl0wtAg


/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0