Torsdagens inlägg

Idag på morgonen så bestämde jag mig för att gå till skolan trotts att jag mådde apa.. bestämde mig för att kämpa och klara detta.. men de gjorde jag inte sen när jag kom dit.. det blev bara för mkt. Orkade inte så jag skippade engelskan känner mig ganska kass för det men orkade inte vara kvar mer.

Men Sarah räddade min dag! Du är bäst.. Tack!


Har haft massa dåligtsamvete så länge nu.. denna veckan har det kommit ännu mer.. vet inte vad jag ska gör.. blir inte av med det! Även om jag har försökt gottgöra det men verkar inte som om jag har lyckats så bra. Usch vad ja känner mig hemsk! Kanske inte har försökt tillräckligt.. jag vet inte

Har funderat mkt nu ikväll och kommit fram till att val vi gör i livet verkligen är viktiga!Det kan utgöra hela vår framtid.. det är lite läskigt att tänka så men jag tror ändå att det kommer något bra ur allt, låter kanske konstigt att säga så men tror ändå att det är så. Sen är det så otroligt härligt att veta att man aldrig är ensam!


Nu när jag kom hemma innan så tog jag med mig Diesel och gick en sväng. Det är verkligen så underbart härligt höstväder ute.. lagom kall och frisk luft. En utav dom bästa sakerna jag vet är att gå ut på höst och vinterkvällar när det är mörkt och bara gå, gå, gå och titta på stjärnorna när det är klart väder ute. Det är så underbart vackert!


Imorgon är det praktik igen och det känns lite halv kul.. känns alltid så här innan jag kommer dit. Jätte tråkigt! Börjar få lite panik för praktik veckorna nu.. verkar som om jag måste fixa något nytt.. fattar inte varför jag inte bara får vara kvar där jag trivs, för jag trivs verkligen när jag väl kommer dit!


Måste fixa Matildas paket imorgon med.. Ska bli spännande att se om det blir bra ;) haha.


Verkligen bra

http://www.youtube.com/watch?v=CL2LYLbaQ3Q


Ta hand om dig

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0